Onsdag.

Hej! 

Onsdag. Lediga tillsammans hela familjen. Jag är fortfarande tokförkyld men har varit uppe på benen idag och fått garaget rensat och en vända till tippen är körd. Imorgon fortsätter vi. Hade en tid inbokad för nya naglar men vill inte riskera att smittas så var tvungen att avboka. Så tråkigt! Men då blir det heldag hemma, piff i trädgård och massa familjemys! ❤️
Millie ute och spatserar 😊. Coola skor va? 😊 Diggiloo diggiley alla tittar på mig när jag går i mina gyllene skor...

Spenderade kvällen hos our deers. Vi smittar alltid varandra med både magsjukor och förkylningar så där kan vi hänga ändå 😁 haha...skålade för nya utmaningar och käkade årets första middag utomhus! 


Millie sover sin andra natt utan kvällsvällingen och hon blir mer och mer bestämd på dagarna med att hon ska äta samma mat som vi äter, vägrade äta korv och makaroner igår, skulle promt ha av min mat 🙈. Verkligen en liten miniboss denna lilla dam ❤️...

Det var bara att ösa upp samma till henne 😉...

Men jag gillar att hon vet vad hon vill här i livet. Man kommer långt med lite envishet och jävlar anamma 😉.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0