Torsdag

Morgontrött dam. Jag har börjat vakna vid 8, Millie vaknar vid 9...🙈

Igår kom Sandra och Noah hem till oss för mysfrukost. Vi spenderade sen hela dagen ute på altanen. Vårens första dag tycker jag att det var och vi hade så mysigt. Längesen som vi satt och pratade så länge ❤️. 

Millie och Noah lekte och hade det bra med roliga uteleksaker dom de hade med sig (tack snälla ni!) tills Millie skulle sov sin nap. Då fick Noah ganska tråkigt stackaren 😞. Men det gick över när Millie vaknade igen 😁 



På kvällen hängde vi med our deers och "farbror" Marcus (Millies farbror 😁)...grillade och hade det mysigt. 

Vänner! Så himla underbart att ha er, hoppas att ni vet det! ❤️ Ni ger extra energi när livet inte alltid känns på topp! Love you! 

Grabbarna grus med varsin dotter 😊
Åkte upp till spåret med Susanna, hon sprang och jag testade att gå i snabb takt...fick ingen jobbig pulshöjning så som man kan få när man varit/är sjuk så nu ska jag bara bli av med det sista täppta i näsan så kan jag nog komma igång med träningen om några dagar igen 😊. 


Idag har varit en konstig dag. Hade ganska mycket energi först men den försvann lika fort som den kom. Tog tag i saker som var tvungna att tas tag i och sen åkte jag på jorden spränghuvudvärk...bestämde mig för att sova när Millie sov sin eftermiddagsnap, så samlade på mig ett par timmars sömn men värken släppte inge förens efter middagen. Men nu mår jag ivf bättre, skönt! 

En liten sväng ute blev det idag också. Stefan fixade Millies sandlåda igår så medans hon satt i den och grävde så passade jag på att hänga tvätten, så skönt att man kan hänga den ute nu! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0