Trädgårdsdag.

Att denna förkylning aldrig vill släppa?! Nu kändes det som att det fick hålmpå trumhinnan också. Det gjorde säkert inte det. Men det blev som ett hårt tryck, ett visslande ljud varje gång jag snöt mig och nu ömmar det lite. Och sen så har jag såklart lock för båda öronen. Kul. 

Imorgon är en ny dag 😉.

Idag har vi hängt ute i trädgården hela dagen.räfsat löv och ställt fram utemöbler 😊.  Älskar att Millie kan tulta runt i godan ro...ingen oro för bilar som kan susa förbi eller andra farligheter i närheten. Tror inte att vi förstod vilket toppenbra husköp vi faktiskt gjorde där i oktober för (i år) fyra år sedan ❤️. Trots en del motgångar med vårt lilla hus så har vi ju ett fantastiskt ställe att bo på! 


Imorgon tänker jag ge mig ut på en promenad...är så ledsen över att inte kunna jobba vidare mot mitt mål just nu...skulle jag försöka springa nu så skulle jag segna ihop i en hög efter hundra meter. Men vilken energi jag kommer ha när förkylningen väl släpper 😉. 

Hur mår du? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0