Vårkväll och höga ribbor.

Haha! Kul att jag önskade lite vår och värme...

Min önskan misstolkades! 

Men (!) vi håller just nu på att få fiber indraget. Vi har fått värmepumpen installerad och jag och Susanna var ute på springtur klockan sju imorse. Dessutom (!) har jag skyfflat undan veckostädningen, fixat lunch, sålt av lite fler saker från mitt förrådsrens och badat Millie...Allt detta klart vid 14-tiden...Effektiv är mitt mellannamn 😉. 
Tittut! 😍

Älskade gulletjej, om du bara visste hur mycket jag älskar dig! ❤️

Vårkväll på stan ikväll och vi får lite familjemys jag, Stefan och Millie...hurra! 

Och jag ska spana in intervjun med Sabina Dufberg...Du vet PT:n från "Biggest Loser" (som för övrigt är ett av mina favvoprogram, älskar att se deltagarnas kämparglöd och resultat!) och sen måste jag ju få lite träningstips 😁. Förra året när jag var ganska nyförlöst så satt jag och Stefan och kollade på just "Biggest Loser" när jag sa att jag skulle bli lila vältränad som Sabina Dufberg. Stefans kommentar -> "Ja du sätter ribban högt du...eh...alltså...jag menar ju att hon är extremt vältränad!"

Hahaha! 😂


Lånade en härligt vårig bild från @uropennnykoping's instagram. In och följ vettja! Och passa på att handla i butiken ikväll när det är 15% rabatt på ord. pris! 

Och medans jag ändå gör reklam för världens bästa jobb så kan jag ju passa på att tipsa om att en till butik som är helt ok 😉 också kommer ha ett bra erbjudande de ikväll...Rustica såklart! 😁 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0