En helt vanlig torsdag.

Städ- och tvättdag idag. Låter rätt osexigt men det är verkligen härligt att bara få undan sådant som samlats på hög. Och grejen är den att jag varit bäst i världen på att bara släppa kontrollen den här semestern. Fem veckor tillsammans och jag har skitit i följande:

- dammsuga
- klippa gräs
- tvätta
- damma
- plocka undan

Well. Alltså. Jag har hållt det på en lagom nivå. Allt utom gräsklippningen 😉...vet du hur frigörande det är att ha en naturtomt?! 😁

Men nu är denna härliga släppa-allt-åt-sitt-öde-tid förbi. På måndag börjat tant Joy att jobba igen efter 1,5 år hemma med världens bästa barn. Och barnet börjar förskola. Sååå...med andra ord daga för lite rutiner.

Jag. Älskar. Rutiner.

Och jag älskar mitt jobb. Ska bli fantastiskt roligt att komma tillbaka! Känner mig nöjd och glad över att ha fått vara hemma med Millie så här länge, men nu ska det bli härligt att få vara Joy. Och att få hänga med mitt kära team och våra härliga kunder 😊.

Älskade lillhjärta ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0