Första dagen.

Millies första dag på förskolan/dagis idag. Jag har varit lite avis på Stefan som fått vara med på den men samtidigt har ju jag haft sååå mycket härlig tid med denna fantastiska lilla människa så jag unnar verkligen honom att hänga med henne hela dagarna!

Själv har jag haft en väldigt rolig första dag på mitt kära jobb. Ett och ett halvt år har jag varit borta. Det känns i huvudet. Och i benen...haha. Men oj vad jag har saknat det! Så roligt att träffa kunder och sälja! Och allt annat som jag har grejat med...En del att komma in i igen även om det mesta verkar sitta i ryggmärgen...och det som inte sitter där finns på mina listor som Anna varit så snäll och sparat i en mapp på datorn, tack! 😊 (och tack till mig själv som varit noga med att dokumentera 😁)

Kul dag som sagt!

Nu måste jag sova...har inte varit uppe så tidigt som vi var i morse på hela föräldraledigheten, haha!

08.15 Klar för promenad till dagis ❤️
08.25 Kan själv!
08.30 Tröttmössa (i vanliga fall vaknar hon mellan 8-9 och sover nap vid 11. I morse gick vid upp vid 6 så detta blev hennes "förmiddagsnap" 😂...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0