Pepparkakor och mindfulness.

Hejsan! Ännu en helg har susat förbi. Jag har varit ledig och laddat batterierna för ännu en grym vecka på mitt kära jobb 😊...Det är skönt att hänga med min lilla familj. Ige tog vi en tre timmar lång mysfrukost i vardagsrummet. En brasa i kaminen och massor med kaffe...kanelknäcke och en Millie som bubblar som aldrig förr. Så söt när hon härmar allt vi säger ❤️.

Två promenader har vi fått till, en igår och en idag. Igår med Tobbe och Michelle (med efterföljande fika och yatzy hemma hos dem) och idag med farbror Marcus (eller abbo attu som Millsan säger 😉)...och på kvällen igår hängde vi med bästisarna Renspåret. Blev bjudna på mat och bakade pepparkakor (Millies första!) och sen spelade vi Skippo!

Skön helg som avslutades med storhandling och ett varmt bad med hårinpackning och lite mindfulness för moi. Ska försöka ge mindfulness en ärlig chans i min vardag. Fem minuter om dagen till att börja med. Kanske låter lite...men jag tänker att det inte blir så mycket projekt av det då 😉...

I veckan som gick fick jag tassarna fixade hos Patricia på nailyx. Ju(v)ligt röda och glittriga 🎄.
Efter-jobbet-fika på stans bästa fik i fredags - Vardagsrum!
Hämtade ut denna skönhet från Vit vitare Vitast. Så nöjd! Halvs priset mot Ellos så det var bara att slå till!
Pepparkaksbak ❤️
Kisäng ❤️
Innan-bad-bild. Bästa hårinpackningen, olaplex!
Avslutade helgen med vinst av efterlängtad kofta. Har förlorat några budgivningar så blev extra glad för priset på denna 😉
Mor
2016-12-05 @ 22:05:55
URL: http://lysogvarme.blogg.se

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0