Fantastic four.

Idag skulle vi varit på dop för lilla William men vaknade i natt av en väldigt ledsen Millie som hade uppenbart ont någonstans. Det gör så ont i mammahjärtat att höra det där speciella skriket när man verkligen hör att hon har jätteont men inte kan tala om vart eller varför 😞. Det här var nog femte natten totalt sedan hon föddes som hon har hållit oss vakna så vi är verkligen bortskämda med att få sova... så man blir ju, förutom väldigt orolig, vääääldigt trött när man inte är van...Gissningsvis var det magen för hon mådde bättre senare under dagen. Skönt det men väldigt tråkigt att missa dopet 😞. Har mest tagit det lugnt hela dagen...passade på att sova när hon sov förmiddagsnapen och nu på kvällen hade jag massa extra energi så jag städade medan Stefan byggde vidare på staketet på övervåningen. Vi har verkligen inte varit snabba där men nu börjar det bli helt klart! Kul! Och kul är det att vi börjar bli riktigt grymma på vårt teamwork igen, jag & Prince Charming. Hade tappat det lite ett tag, men nu så 😊.

Förutom det tog vi en promenad med "nya" vagnen som vi Blocketfyndade igår. En Baby jogger city versa GT. Mycket nöjda än så länge...tycker det är synd att den inte finns att köpa ny på den svenska marknaden längre.

Nytvättad och fin! Lite mer solblekt och repig i dagsljus men inget som stör funktionen 😊

Sedan sist jag bloggade så har ju "Fantastic four" varit på kryssning. Medans Millie hängde med sin mormor och morfar ett dygn så åkte vi med Mankan och Susanna på en 24-timmars. Jag och Susanna hade väldigt roligt medan grabbarna, som inte var så danssugna, hade...lite mindre roligt...nästa kryssning får bli till Riga eller liknande 😁.

Tack kära ni för att ni finns! ❤️ Och tack för en väldigt rolig kryssning! 😊

Nu ska jag sussa kudde och plocka igen lite mer sömn 😉. Natti!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0