(Förra) veckans träning.

Det blev en knasig vecka, även fast jag fick till tre pass så var det en väldigt ojämn träningsvecka. Det kändes tungt och jag var ganska omotiverad överlag när jag på onsdagen fick till mitt första pass, haha. Gick upp före Stefan och Millie och brände av "Blast" ur Superlicious igen. Tjatigt kanske, men det är ett grymt bra pass! Tre varv med 6 olika övningar och 30 rep av varje övning. Bränner fint i de ännu osynliga musklerna. Är allra mest nöjd med att jag faktiskt klarar 30 rep av tricepspress med kick...kommer du ihåg i januari, när jag bara (och knappt) fixade 10 repetitioner 🙈.

På torsdagen blev det ännu en vilodag men både på fredagen och lördagen fick jag med mig Prince Charming på två intervallpass ur "Stora löparboken för kvinnor" och ja, sen var veckans träning slut 🙈😂.

Det känns ändå väldigt bra att jag "tvingade mig" att genomföra mina pass. Ibland är tröskeln hög och motivationen som bortblåst så jag är lite extra stolt att jag fick till träningen överhuvudtaget, speciellt med tanke på att vi inte varit hemma sedan i onsdags. Men det är en av orsakerna till att jag ÄLSKAR löpningen...det behövs bara ett par bra skor och musik i öronen för att få till ett pass.

Och att springa utmed Göta kanal...magiskt :). Mitt älskade blå band...ingen sommar utan broöppningar och kanalbank 😊💙.

Maten går också helt ok. Känner att jag lagt om livsstil...inte lika sugen på sött, äter mer och oftare men gör bättre val av vad jag väljer att stoppa i mig. Känner mig mätt(are) längre och...mer nöjd. Och träningen går oftast på ren rutin (undantaget denna veckan som gick, haha) Skön känsla!

Ett tips innan jag avslutar det här inlägget...om du vill ha ett riktigt bra sportarmband så är det jag har på mig toppen! Beställde förra veckan och kommer från MOC sport. Jag gillar att man kan fästa och ta loss mobilen från armbandet med hjälp av kardborre och det sitter stabilt och bra på armen men varken för hårt eller för löst. Toppen helt enkelt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0