Helg. Igen?!

Denna tid alltså, hur den springer. Ofattbart egentligen. Redan helg, igen. Positivt å ena sidan eftersom det känns som det bara är helg hela tiden, haha, å andra sidan hinner man ju knappt andas.

Vi började fixa iordning Millies rum igår förresten. Och bara en sån sak, på tal om att tiden rusar. Vi har en dotter som snart är 1,5 år (!) och har ett helt eget rum där hon kommer sova och ha alla sina leksaker i och...sitt eget...liksom. Jag som knappt har vant mig vid att ha ett barn 🙈. Nu ska hon sova i en stor säng?!

Ja, så här såg det ut när vi började. Återkommer med slutresultat. Tur att jag har min Prince Charming i detta...jag är alldeles för bekväm för att hålla på och renovera och tapetsera och måla och ha mig. Tålamod har kanske aldrig varit min starka sida 😁. Finishen är mer min grej. Inreda, hitta coola grejer på blocket och matcha ihop allt...det ska bli skitkul! Imorgon börjar vi med det. Jag lämnade Stefan själv där uppe nu med de tre sista våderna 😉. Är dock väldigt stolt över vad jag har lyckats prestera eftersom det var första gången någonsin som jag tapetserade 😉.

I övrigt måste jag få säga att vi varit extremt effektiva de senaste dagarna...tapetserat, sålt av ännu mer saker (obeskrivligt skönt att bli av med allt man aldrig använder), rensat rabatter, tvättat upp massa tvätt, vikt allt och dessutom fått till min träning. Wow på den! Tror minsann att min jobbhjärna börjar vridas på ordentligt, haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0