I denna ljuva sommartid.

I måndags gick Stefan äntligen på semester. Så jäkla efterlängtat med mer tid tillsammans...och att man kan få till lite egentid och träning utan att behöva anpassa det till tidig morgon eller sen kväll för att få det att funka 😁. Fem härliga veckor framför oss innan jag börjar jobba igen och Stefan skolar in Millie på förskolan ❤️.

I tisdags fixade jag sommarnaglar och jobblunchade. Kanske lite dubbelmoraligt när jag skrev "äntligen mer tid tillsammans!" och så börjar jag med en jobblunch... haha...men hade några grejer som jag ville få koll på innan jag börjar och det passade bra nu när Stefan var hemma och slapp ta av sin jobbtid.

På kvällen åkte vi till Jogersrö och krängde gamla prylar som vi inte använder längre. Oerhört skönt att bli av med saker som bara samlar damm, bra att någon annan får användning av det och skönt med lite extra pengar till semesterkassan 😊. När vi kom hem käkade vi middag med our deers...som slutade med babbel och vin på altanen ända in på småtimmarna med världen bästa Susanna. (Vad skulle jag göra utan dig?! 😘)

I onsdags åkte vi hem-hem. Här har vi mest myst, ätit god mat, firat midsommar lite i efterskott och fått till ett par springturer medans Millie har hängt med mormor och morfar.

Och idag träffade jag mina sköna bönor, Carro, Fatema och Emelie. Saknade såklart Madde och Albu men det är alltid lika roligt att ses ❤️.

Sammanfattning av första semesterveckan med ett ord? Mysig! Välkommen du sköna känsla av lycka och glädje!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0