Semesterlunk.

Skön vecka, redan fredag, vi har fortsatt piffa lite på Millies rum. I tisdags åkte vi till Skansen och allsången ❤️. Älskar Sthlm och att vi har så nära dit!

På onsdagen städade vi hela huset (välbehövligt efter att ha smitit från de sysslorna ett par dagar för länge 😉). På kvällen kom Karro hit, en härlig "Urpa" som har sin butik i Sthlm men var på väg till Jönköping för att hålla intervjuer där så då mellanlandade hon här 🌸. Vi har jobbat som BC på Ur & Penn lika länge och öppnade dessutom varsin butik samtidigt i princip men har inte setts sedan kick-offen 2013 så det var verkligen roligt att ses igen! 😊. Mycket trevlig kväll!

I går var det en ganska lugn dag...ett par ärenden i stan, käkade middag hos our deers och sen slängde jag upp våran kära vagn på köp/byt/sälj. Känns vemodigt men också som att det är dags 😉...Kronan duo s har varit en perfekt vagn för oss här ute i skogen, har dock känts lite klumpig inne i stan och jag är sugen på en lättare vagn. Får vi fler barn vill jag ha en liknande men mindre så nu har denna gjort sitt. Får se om den blir såld på en gång 😊.

Idag har varit en väldigt varm dag. Jag och Millie har hängt på baksidan under parasollet och i lilla poolen medans Stefan har tvättat bilen och nu på kvällen har vi haft kära grannvänner på middag. Dessutom har vi övernattande kära vänner här som just nu tar en kvällspromenad! Mysigt med huset fullt! Imorgon är vi bjudna på fest och Millie ska sova hos farmor och farfar, ska bli roligt! Festen alltså 😁.

Det var den veckan det! Nu är det helg och den firar jag in med bildkavalkad från Sthlm och Skansen. Enjoy! 🌸




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0