I Millies takt ❤️

Idag har vi spenderat dagen i Söderköping. Tanken var att åka till Smultronstället men vi var alldeles för hungriga på lunch när vi kom dit så vi hamnade på Göta Källare (åt middag där förra året och var lika nöjda då som nu). Träffade på härliga människor från Nyköping också. Fantastiskt roligt när folk är lite "osvenska" och är sociala över borden på lunchen tycker jag. Mitt mål i år ska vara att inte vara blyg 😁 (säger jag som känner mig allmänt socialt missanpassad efter att ha hängt hemma i 1,5 år 😁)

Well. Det blev ingen glass alls idag men däremot en väldans trevlig dag som avslutades med fotboll efter att vi hade varit i hamnen här i stan, kollat på fordonsträffen och träffat Millies farmor och farfar.

Jag älskar sånna här dagar. När vi går åt det hållet vi känner för. Stannar där det är mysigt. Strosar i Millies takt. Upptäcker världen tillsammans med henne. ❤️

Liten smitare 😁
Små mysiga fik längs kanalen 😊
❤️
❤️
Pratar med kråkan 😊
Klättra. Klättra. Klättra.
Springa. Springa. Springa. (Synd att denna resturangen hade stängt i år 😞. Mysig med jättegod räksallad!)
Vi har jätteroligt! Eller?! 😂
❤️
Det här var SÅ mysigt! Fyra st hängmattor stod uppställda i en park. Där hängde vi en stund 😊.
På väg hem igen 😊. Med upptäckarprinsessan 👸
🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0