Altanhäng och klädhögar.

Vinter till sommar över en natt typ. Våren verkade hoppa över i år. Så fantastiskt härligt väder...jag och Millsan har hängt ute på altanen hela dagen idag också 😊. Ja, förutom Millies förmiddagsnap då...den fick hon ta inomhus. Jag tog min i solstolen 😁.



Hatten fick vi med i ett litet klädpaket vi fick köpa av Robin och Hanna häromdagen, toppen är den! Och på tal om klädpaket så fick jag tag i ett STOOORT sådant på köp/byt/sälj igår...över 50 plagg i storlek 86 för bara 600:-...jättefina kläder i bra kvalitet och jättefint skick. Så nöjd man blir! 

Älskar min min på bilden 😂...säger antagligen "vaaaart är Milliiiiieeee???" Haha. Ja, där är alltså klädhögen...och Millie 😊. 

Nu på kvällen har Stefans föräldrar med vovvar och syster med sambo varit här. Och Mankan också. God mat blev det! 

Imorgon är det dags för babysim...och komma ikapp med lite städ, tvätt och handling som har fått vänta den här veckan när vi umgåtts med nära & kära istället...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0