Härlig dag.

Trötta familjen här idag. Fick åka in till akuten med skruttan inatt. Har aldrig varit med om att hon skrikit eller vridit sig så av smärtor nånsin 😞 men antagligen var det "bara" "vanligt" magknip...När jag bloggade igårkväll så hade hon ganska precis börjat skrika...hon skrek sen nästintill oavbrutet i tre timmar 😢. Hemskt när man inte vet vad det är och man inte kan göra något för att lindra 😞. Fick snabb och bra hjälp på lasarettet... Millie hade både lugnat sig och somnat när vi träffade läkaren...men vaknade såklart när han skulle klämma på magen, titta i öronen och känna på lymfkörtlarna...Duktiga tjejen var hon i varje fall och vi kunde åka hem lite lugnare i hjärta och själ. 

Idag har hon varit som vanligt men vi har varit trötta såklart. Spenderat dagen på stan ändå...jag hade nageltid hos Patricia på Nailyx imorse och sen  spontanlunchade jag och Millie med Sandra. Införskaffade äntligen nya löparskor och hittade en T-shirt och keps till Millie också. Och sen så har det ju varit hur skönt väder som helst så vi har njutit av en skön dag! 🌸

Naglar och kaffe 🌸💎


Älskar färgen! 😍
❤️ [lika som bär va?] 😁 

Härliga färger på mina nya snabba skor 😁 

Passande T-shirt till lilla damen 😁. 


Kläderna vi hittade till Millie igår 😊 (mest en bild till dig mamma så du fick se allt fint vi hittade 😊)

Hoppas att du också har haft en fin dag!

Siw mormora
2016-05-03 @ 10:55:52
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Jättefint alltihop, speciellt pappan och pappakepsen :)

Svar: ❤️
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0