Kosläpp i Arbrå!


Sitter i solen på altanen och njuter. Millie sover och...haha...vaknade preciiiiis när jag skrev det där! 

Well, hon brukar vilja vakna till en liten stund så snart säger hon nog till på skarpen...då är det bäst att man lyder 😉...men innan dess hinner jag slänga upp gårdagens bilder från kosläppet vi åkte iväg på. Inte vilket kosläpp som helst, nej, för äntligen tog vi oss upp till min syster med familj i Arbrå utanför Bollnäs! Vi körde en liten "the Italian way" (som vi så fint kallar våra spontantrippar efter vår spontansemester i Italien för ett par år sen, kan berätta i ett annat inlägg!) och drog iväg klockan 15 på eftermiddagen i onsdags (när vi bestämde oss för att åka) och överraskade alla utom Jenny som vi var tvungna att ringa och "tigga" sovplats hos 😁...stannade över dagen igår och kom hem sent igårkväll. Millie har suttit på en hästrygg för första gången...Stefan också! 😁 Och vi alla tre har sett ett kosläpp för första gången (nästan pinsamt att erkänna att en liten lanttös som jag som dessutom har en bond-syster aldrig hade sett ett kosläpp...men ja, det är sant!)

Mysig miniresa hursomhelst och jätteroligt att se kosläppet! Och såklart träffa hela underbara Arbrå-familjen! 

Här kommer lite bilder från gårdagen... nu ska jag plocka upp minibossen, dra på mig träningsbrallorna och ge mig ut på en springtur! Ikväll väntar myskväll med Michelle medans grabbarna är på lagfest.











Siw mormora
2016-05-06 @ 23:07:39
URL: http://lysogvarme.blogg.se

Åh vilka fina bilder av mina älskade :)

Svar: 💕 😊
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0