Det går fort när man har roligt!

Vi är hemma på Älgspåret igen efter en mysig helg hemmahemma. Alltså tiden. Ruskigt vad fort den ska gå! I lördags åkte vi till Lidköping. Mysig liten stad. Lite väl utspritt bland affärerna mot vad vi är vana vid och det var inte särkilt tydligt vart butikerna låg eller vilka som faktiskt fanns. Men om man vill strosa runt så är det ju perfekt 😊. Vi tog en mysfika på rådhuset inna vi åkte hemåt igen och innan det besöket hade vi ju varit och spanat in lite motorcyklar. Kul!

Provsitter en Triumph. Fint ska fint ha 😉.
Stefan och sovande Millie utanför rådhuset 😊
Millie och mormor 💕
Trött tjej på väg hem till mormor och morfar igen 😊

Idag har det varit en lugn dag. Åt födelsedags- och farsdagsfrukost (mamma fyller år och så var det ju två pappor att fira!) och vid lunch gick vi ut för att åka pulka. Har jag nämt att vi bara har en dotter och därmed inte alltid är så rutinerade i vårt föräldraskap? Status på barn när man klär på massor av kläder och försöker tvinga henne att åka pulka mitt i det som vanligtvis är hennes sovstund:

Antal pulkaåk genomförda: 0

Nåväl. Bättre lycka nästa gång 😁. Vi gick in igen, Millie sov en stund och sen kom min syster med familj, och bror & brorson. Mysigt att hinna träffa dem! Jag är aldrig bra på att höra av mig när jag ska hemhem. Dumt kanske men jag tycker att det är skönt att få krypa in i mitt ide litegrann och inte ha bokat upp mig på att åka runt och hälsa på...samtidigt som jag får dåligt samvete 😞.

Nu ska vi planera upp veckan som kommer! Ska du hitta på något roligt?

Siw%2525252520mormora
2016-11-14 @ 20:10:27
URL: http://lysogvarme.blogg.se/

Status på mormor var fullt i dignitet med Millies. men som övervuxen kam man ju inte med ...... .)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0