En vecka i bildform

Tisdag. Dags att dra lite adventsbelysning på vårt "vackra" staket. Till våren blir det målat. Så länge får det bara vara fint i mörkret 😉.
Onsdag. Millie Da Vinci i farten 😉
Onsdag två timmar senare. Trött Men glad! Hus adventspyntat! Har inte jättemycket pynt och jag har hittat fina stjärnor som jag sååå gärna skulle vilja ha men de är alldeles för dyra! Så tills jag hittat några liknande i budgetvariant så får det duga med less is more. I vanliga fall vad gäller mig och jul så är jag more is more 😁.
Millie har äntligen börjat säga mamma helt rent. Hon har sagt pappa i hundra år 😉. När man har sagt "kan du sägs mamma?" Så har hon bara svarat "kakka" hahaha...helt säkert så har hon kunnat säga mamma lika länge som pappa men hon tycker nog att det är kul att retas med mig 😊...Men nu så får jag både myspussar och "mammamammamamma" sagt till mig, hurra!!!
Måste visa! Snyggaste tavlorna/posters som ÄNTLIGEN kommit in på Rustica! Verkligen på tiden 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0