Hejhej!

All workwork. Mycket på jobbet idag vilket gör att jag inte har så mycket att blogga om egentligen...sålänge du inte vill läsa om snygga klockor, finaste julkampanjen, rekrytering eller att lyckas hålla fokus mitt i vårt härliga organiserade kaos, hehe. Men jag villändå kika in och säga hej! 😊

Imorgon är jag föräldraledig. Millies förskola är stängd så vi ska hänga hemma, fånga lite dagsljus och frisk luft, pyssla, adventspynta och kvalitetstida 😊

Eftermiddagspromenad för ett par veckor sedan. Visst har hon ett fint regnställ? 😊 Passade på när Jollyroom hade kampanj på dem och jag gillar verkligen färgen 😊.
Kolla vad vi fick av mamma & pappa i för tidig julklapp! En stor stekgryta! Lycklig Joy som ska laga grytor och annat gottgotr hela vintern! Hurra!
Siw%252525252520mormora
2016-11-15 @ 21:43:01

Vi tror att du är den senaste som får stekgryta i gjutjärn...........




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0