Hemmahemma

Så skönt att äntligen vara hemmahemma. Förra gången vi hade planerat att åka hemhem så låg ju jag i halsfluss...men nu så 😊. Vi har packat med oss pulkan så
Millie kan få prova backen vid elljusspåret...Det är sååå mysigt här! Om det inte var för den "lilla"sakens skull att jag trivs så förbaskat bra hemma i Nypan så hade jag lugnt kunnat bosätta mig här. Så mysigt område, härliga grannar, nära till stan (Mariestad), gulliga hus, världens mysigaste elljusspår och varm känsla över hela området. Det här får ett litet byajäntahjärta att klappa lite extra, haha. Men...Nyköping gör samma sak med det där lilla byajäntehjärtat 😉...kommer nog aldrig vänja mig vid att känna mig lite känslomässigt sliten mellan två "hemman"...

Imorgon bär det av till Lidköping. Ska mysa runt och kolla på motorcyklar...jo verkligen säsong för det nu ja 😉. Och så ska vi fira mammas födelsedag och pappas och Stefans fars dag lite i förskott 😊.

På-väg-selfie 😁
Frukost hemmahemma 💕
Men kolla fötterna 😍❤️
Nya solglasögon, någon? 😂
Morfarmys framför brasan ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0