Kampanjbyte och nära & kära

Idag var det äntligen dags att börja ställa om butiken till julkampanj. Älskart! Det blir så mysigt och gosigt! Teamwork så det slog härliga till idag ich i te nog med det så fick vi nya klocksnurror. Blev så tagen av allt tjusigt så jag glömde ta kort. Men jag lovar att fixa ett till imorgon! 😊

Hur mår du? Själv mår jag bra! Skönt att slippa halsontet som faktiskt gav med sig helt idag. Hurra! Nu dröjer det förhoppningsvis 10 år innan jag åker på det igen 😉. Halsfluss alltså. Lite halsont lär man väl få räkna med då och då med förskolebarn 😉.

Blev bjudna på middag hos våra kära vänner/grannar idag. Sååå god lax med potatismos och rostade rödbetor. Jag älskar lax och just detta var så himla gott! Priviligerade som har två bästa kompis-par bor här ute i skogen med oss...då hinner man umgås lite med några fler än oss själva 😁. Vi jobbar på att få in lite mer umgänge i vardagen...jag har blivit bättre på att se till att höra av mig till mina vänner men har fortfarande lite att jobba på 😉. Är du bra på att höra av dig till nära och kära? För min del har jag blivit bättre det senaste året...sen lilla L gick bort och man fick en hård påminnelse om vad som betyder något i livet...

Nu ska jag kvällsfika och sen sussa! Ny kampanjdag imorgon, hurra!

Älskar afontbladets varning 😂. Sett någon snökanon idag?
Tips! Namnisar att klistra på själva namnlappen/tvättlappen. Går att ta bort om man vill sälja/ge birt kläderna senare...smidigt till alla förskoleplagg! 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0