Oskarshamn.

Vi spenderade helgen i Oskarshamn hos min kusin (som egentligen inte är min kusin men jag har inte tid att veckla ut varför min familj är lite mer invecklad 😉 så jag har helt enkelt löst det genom att säga att alla som inte är min mamma, pappa, bror eller syster är mina kusiner 😉 easypeasy, haha.)

Toppenmysig helg helt enkelt! Tack kära ni för energiboost! 💕

Fina huset. Jag är så imponerad över vad som hänt med denna (från början lilla) stuga!
Millie träffar lilla C-S för första gången ❤️
Kvällsfika när vi kom fram 😊
På årets första julmarknad. Gissa om jag var lycklig!
❤️
Lite mer kvällsfika 😁
Godaste pepparkakorna! Har du inte smakat, gör det!
Morgonbanan 😊. Gulligaste barnet! 😍
Snicksnack med fyramånadersdamen. Tänk att vi fick vara med första gången hon smakade på banan 😊 (inte på denna bilden dock). Det var kul!
Avslutade helgen med fika på Nilssons. Så med andra ord en helg med mycket skratt och mycket fika! Precis sådana helger man behöver! ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0