Sjukstuga.

Jag ogillar att vara sjuk. Är det så sällan men när jag blir sjuk blir jag sååå himla ynklig. Typ en gång per höst i nåt influensaliknande skräp som gör att jag inte kan röra mig. Och då känner jag mig samtidigt sååå töntig...tänker på dem som mår sämre eller är allvarligt sjuka...Jag har legat däckad sen i fredags med halsont från helvetet. Min ena halsmandel tror sig ha bytt karriär och antagit formen av en stor avlång köttbulle och på läkarbesöket igår konstaterades en rätt taskig halsfluss. "Herregud vad röd du är, inte konstigt att du har ont!" utbrast sköterskan när hon tittade ner i min lilla hals. Nåt positivt med detta? Japp, jag har ätit glass till frukost, lunch och middag i tre dagar. Mellanmålen stavas nyponsoppa. Pinade i mig pizza häromdagen. För att jag var sugen. Om det gick bra? Svälj taggtråd så får du samma känsla 😉. Så nu kör jag på mitt glassvinnande koncept tills jag känner att halsen är någorlunda normal igen. Det enda som är bra med att vara hemma är att det blir extra familjemys men man vågar ju knappt andas på de andra 🤕 Kan inte riktigt låta bli att längta till jobbet. Dels är det sååå trist att bara ligga på soffan och kolla serier. Men sen vill jag ju vara där och leverera med gänget! Vi hade teammöte förra veckan och la upp en så himla bra plan för vårat kommande år så då blir man extra ledsen av att ligga här 😞...

Det var dagens gnälldos. Dags att försöka gå till lite mat...och glass 😉.

Siw%252520mormora
2016-11-01 @ 18:28:38

En stor cyberkram från mor :)

Svar: Tack 😊 💕
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0