Stjärnor och kvalitetstid.

Gokväll från Älgspåret! Första advent och vi har haft en så mysig helg! Välbehövlig energiladdning efter ett par intensiva veckor. Har rekryterat en nu "Urpa" till teamet också 😊. Älskar att sitta i intervjuer och den här omgången hade jag flera stjärnor som kom och levererade, roligt med engagerade och motiverade människor. Det skapar energi 😊.

Var (som nämnt i tidigare inlägg) med om min första black friday "bakom kassan" också (förra året var jag ju föräldraledig och missade hypen 😉) men wow vilket drag! Så roligt!

Helt enkelt en fantastiskt kul vecka på jobbet som dessutom innehöll besök från Ayad (våran ägare) och på fredagen studsade även rc och försäljningschef in med en påse gottgott och massa energi. Har jag nämnt att jag har ett roligt jobb? 😁

Igår blev det en lugn hemmadag. Adventsstädade lite och på kvällen åkte vi hem till Millies farmor och farfar. Idag har vi haft kvalitetstid mes varandra (första gången sen 2013 som vi är lediga tillsammans på första advent) och sen har vi adventsfikat med kära vänner och efter det jagat ny adventabelysning till kök och sovrum. Har ju som sagt kärat ner mig i en jättefin stjärna från ellos så allt jag ser jämför jag med den och inget står sig såklart i konkurrensen 😉.

Avslutade dagen med kvällsfika framför "Love actually" men blev för trötta och såg bara halv, så nu är det sovdags.

Hoppas sin helg har varit toppen!

Stjärna
Julpuss av liten häst 😉
Var choklad och favoritfilmen 😍⭐️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0