En dag vid sjön.

Söndag som är en måndag och ny vecka. Skön dag som tillbringats nere vid sjön. Korvgrillning stod på agendan och farbror Christer anslöt. Roligt! Millie var jätteduktig, grillade sin egen korv och hjälpte till att hålla igång elden genom att slänga på pinnar...och annat smått och gott, haha. Älskade barn, så snäll hela tiden! Älskar att hjälpa till, delar med sig av sånt hon har till andra, ska visa hur man gör saker, ska hjälpa en upp om man sitter ner o.s.v. Kanske är jag lite partisk, men hon är världens bästa barn! 😁


Utöver korvgrillning så  har vi umgåtts med Michelle, städat och tagit emot första leveransen på flera år från Linas matkasse, så kul! Äntligen lite ny inspiration när det är dags för vardagsmatlagning. 

Påskhelgen är alltså officiellt slut...det kan hända att jag har påskhelg i mitt godisskåp resten av veckan 😉. Imorgon är det dags för jobb igen. Jag åker till Sthlm för utbildning, ska bli roligt! Resten av veckan kommer bestå av inventering och annat mysigt, schemaläggning bland annat. Gillar verkligen skiftningarna i mitt jobb 😊...Ingen dag är den andra lik! Trivs du med ditt jobb? Om du inte jobbar, trivdes du med där du jobbade senast? Vad gör du nu istället? 😊 

Bjussar på lite bilder från dagen och önskar dig en fin vecka! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0