En vecka förbi.

En vecka sen sist tror jag allt! Ibland bloggar jag på bra och ibland går tiden alldeles för fort för att jag ska hinna med 😉. Hoppas du har överseende med det och tycker om mig ändå 😁. Lämnar en tuff men rolig vecka bakom mig. Utbildning i Stockholm i tisdags (vilket innebär tiiidig morgon och hemma först vid 20...) hade  inventering på onsdagen vilket innebär lika tidig morgon och ännu senare kväll. Grymt bra teamwork underlättade inventeringen, är så stolt över mina stjärnor ⭐. Kände mig förvånansvärt pigg under torsdagen och fredagen men nu i helgen har jag fått vila ikapp. 


Någon träning har jag inte fått till alls. Tänker inte ha dåligt samvete för det 😉men tänker se till att skapa lite mer balans nu framöver. Kliver in på ett nytt tio-veckors-program från och med nästa vecka...nu är det dags att klara milen på 56 minuter. Ska bli roligt! 

Stefan har jobbat hela helgen och jag och Millie har bara varit hemma. Igår hade vi bästaste vännerna här, vi åt grillat och skulle ha spelkväll men lilla C ville inte somna så vi fick skjuta fram spelkvällen till en annan gång...men mysigt hade vi! 

Idag har det varit fixarsöndag. Nästan helt klara med stora hallen där nere och i veckan slänger vi upp våra gamla garderober på blocket. Ska bli så skönt med lite mer utrymme i sovrummet och betydligt enklare vardag iochmed nya lösningen i "storhallen" som jag döpt rummet som Gud glömde till 😁. 

Hur har din vecka och helg varit? 





Första middagen med "Linas" blev apelsinkyckling! Väl godkänd! Så kul att få hem detta igen 🙏🏼
Millsan gillade apelsinerna! 😁
Min kära Jen och jag på utbildning i Sthlm. Älskar mitt jobb och tycker det är så roligt att träffa alla "Urpor" 😊
Nya naglar har jag fått också. Bästa Patricia, är alltid lika nöjd! 😊 ⭐
Min lilla hjälpreda...och chef, haha. Strax innan denna bilden satt hon på knä framför diskmaskinen när hon skulle lägga i diskmedlet. Hon beordrade mig att göra samma sak. Behöver nog prata med henne om det här med coachande ledarskap 😉...peka med hela handen hjälper inte alltid 😁.
Vi har fått en osttjuv i huset också 😉...ser ut som bestämda tuggor så jag misstänker ovan nämnda chef 😉
Dagens skörd ingefärashot. Hade missat att det skulle vara 200 G ingefära och mosade ner 800 G....hahaha! Det var bara att göra väldigt mycket mer än tänkt...
Kvällspysslet blev denna hylla som flyttades från väggen i storhallen till väggen i köket. Väldigt nöjd. Känns som den hittade hem! Så får vi se hur mycket vi kommer piffa om på hyllan och hur länge blomman får leva 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0