Härlig helg!

I går hade jag och Millie en heldag i stan, fikade med min fina Emelie och hennes lilla dotter 😊. Vi ses alldeles för sällan numera så det var sååå mysigt att ha en långdejt med både lunch och fika. När vi skiljdes åt tog jag och Millie en välbehövlig shoppingtur. Hon behövde byxor och jag villhövde det mesta, haha. 


Millie hade en liten trotsdag...hon har liksom börjat tappa öronen ibland 😉. Utmanande och jag har inte alls samma tålamod som Stefan, blir lite avis på honom emellanåt som behåller sin pedagogik rakt igenom oavsett. Och tålamodet ska vi inte ens prata om, haha. När jag har sagt "nej" tre gånger i lugn ton och blir totalt ignorerad så låter mitt fjärde "nej" inte alls lika trevligt...men Millie är bäst i världen i varje fall och hon får testa oss, det är ju det vi är till för. Att stå pall för de här utmaningarna och göra henne till en så fin och bra människa som möjligt 😊 (med massor av kärlek och gränser 😁 - jag måste bara bli bättre på att inte säga nej till ALLT...har upptäckt att det börjar gå per automatik just nu 😂)

I fredags var jag, Susanna och Malin på Solala i Norrköping. F a n t a s t i s k konsert. Jag är helt såld på dem, de är så otroligt duktiga! Vi hade turen att sitta längst fram och det kändes som att man satt hemma i deras kök. Blev lika förvånad varje gång jag vände mig om och såg att det var flera hundra andra där inne, haha. 

Skön helg helt enkelt och än är den inte slut. Jag och Millie ska pyssla och städa idag medans Prince charming jobbar och sen bär det av för att hämta Stefans nya bil, woho!

Har du haft en fin helg? 



Solala ❤
Skål på Pinchos efter konserten. Där var det förresten toppengod mat, älskar Tapas!
Mina nya skor. Kär vid första ögonkastet. Kunde inte bara lämna de där på hyllan! 😉
Lite påskpyssel och kläder till Millie. Fanns så mycket fint men håller tillbaka lite nu, när skattepengarna kommer ska vi ge oss iväg på en riktig shoppingrunda hela familjen och innan dess ska jag röja ur Millies garderob och inventera vad som verkligen behövs. Risken är att man går bananas annars, haha.
Gullehjärtat - som jag älskar dig! ❤
Bjuder på en förkyld moi (japp, igen 😕) i min nya rosa regnjacka, hur fin är den inte?
Blev tapas till middag igår också (Stefan var på aw) har jag sagt att vi har en liten gourmand? 😁
Bjuder på en bild från just nu 😊 Godmorgon från Millie! Nu blir det mysfrukost i vardagsrummet. Älska helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0