Träning programvecka 4.

Två pass fick jag alltså till totalt denna vecka och enda gången jag tillåter att det blir färre än tre pass är när jag är sjuk. Såg till att vila bort den här förkylningen ordentligt innan jag vågade mig på något pass och även fast det var trist med påtvingat uppehåll är jag glad att jag inte drog igång igen för tidigt. 


Igår blev det som sagt korta intervaller och idag fick jag till ett långpass på 45 min på crosstrainern. Höll bra tempo och längtar tills jag kan springa ute. Är så nyfiken på att se vilket tempo jag håller "på riktigt" nu när jag fått låna en gps-klocka av Empa! Vill inte springa ensam i mörkret bara. Måste ha bättre lampa och överfallslarm först. Eller träningssällskap 😊. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0