Trotsålder och vardagspusslande.

Fyra dagar fick jag vara frisk i varje fall! Hej och välkommen till förkylningsbloggen! Här sitter jag i soffan och samlar kraft för att borsta tänderna och sussa kudden. Men ingen vila, ingen ro. Imorgon börjar jag jobba klockan nollsjunollnoll. Dags att "tapetsera" om lite skåp...sjuk får jag vara någon annan dag 😉. 


Wellwellwell. Det har varit en lugn vecka hittills. Faktiskt så håller vi fortfarande på att komma in i nya rutiner iochmed Stefans nya jobb. Så dagarna består mest av just jobb och att åka bil...så länge som vi bara har en bil så är det lite meckigt att få ihop vardagspusslet...Millie passar på att kliva in i lite trotsålder också (tror dessutom att det hör bara är uppvärmningen) så det känns som jag tjatar hål i huvudet både på mig och henne. Tålamodstestande att inte bli superirriterad när hon vägrar lyssna för tusende gången, haha. 

Är allt bra med dig min vän? 


Nya solglasögon 😉
Tandborstning på ballong - alla sätt är bra...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0