Igenom.

Lämnar en extremt bra helg bakom mig. I fredags var det tjejkväll med Susanna och Michelle. Välbehövligt ❤️. Igår belv det middag med our deers 😁...Blickar fram mot en ny härlig vecka med massor av möjligheter. 


Vi är igenom på andra sidan nu och det känns så otroligt skönt. I morgon börjar ett nytt kapitel i vårat liv och efter en lång och tung tid känns det så fantastiskt skönt att ha, på riktigt, kämpat oss igenom allt som har varit. Jag vet att jag säger A men inte B just nu, men jag lovar att skriva mer en annan dag om den här "resan"...Vilket jäkla team vi är jag och Prince charming 💪🙌😊. 


Hörs i veckan! 


Igår firade vi ❤️
Idag har vi jobbat ikapp lite uppdrag.
Siw%25252525252525252520mormora
2017-01-16 @ 12:03:50

Älskar er och håller tummarna upp :)

Svar: ❤️
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0