En helg. Mysig sådan!

Åkte hem-hem i fredags. Bubblan fick testas på långfärd och hon höll måttet alla gånger. Det enda jag saknar med Mercan är farthållaren. Har haft en toppenmysig helg med "mommo o moffa"...En sväng till Skövde på lördagen för att provköra en till bil (vi måste ha varsin) och sen blev det en sväng på Elins esplanad, en pytteliten shoppingsväng och sen till mamma & pappa igen. Som alltid har vi ätit jättegott och haft det mysigt! Igår träffade jag Emelie och Madde, så kul att äntligen ses! Innan vi åkte hem var tanken att vi skulle åkt till Ikea men mamma blev sjuk så det blev inget med det denna gång...hoppas du kryar snabbt kära mamma ❤. 


Ny är det dags att sussa. Ny dag och nya möjligheter i morgon 😊 

En liten promenad innan middagslur. Mysigt att lunka i Millies tempo. Jag borde göra det oftare 😊.
Lördagsmiddag med god förrätt 😊
En till från lilla promenaden. Att vattenpölar kan vara så roligt? 😁
Fläta i håret, Millie var nöjd 😊 (bästa snoddarna för tunt hår, finns på Ur & Penn såklart!)
Prince charming och moi efter.. håll i dig nu...min allra första mil! Så stolt!
Inte helt nöjd med tiden men nöjd med att det faktiskt blev en mil. Fick påminna mig själv när det kändes som tyngst..."det är inte tiden du ska fokusera på idag!" Jobbigt för en prestationsprinsessa! Upplevde löpturen som mycket tyngre än vad jag trodde att den skulle kännas...men nu är det gjort. Förhoppningsvis slipper jag motvind nästa gång och kanske att jag upplever det som lättare då? Denna vecka som vi kliver in i nu är ju min första mål-vecka få jag ska klara milen på 65...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0