Godnatt världen.

Ska alldeles strax sussa kudde och ladda för en ny rolig dag. Men först vill jag bara kika in och säga hej här 😊. Är allt bra med dig? 


I helgen åker vi hem-hem. Ska bli så mysigt! Hade tänkt att packa nu på kvällen men fastnade med schemaläggningen, som inte var något samarbetsvillig, haha. Så det blir upp tidigt för att packa innan jobbet 😊. 

I övrigt har veckan gått fort tycker jag! Har haft en jätterolig vecka på jobbet, det märks att det börjar bli vår. Folk är sugna på nyheter och det känns som att det ligger ny energi i luften. 

Vi hade aw i tisdags också, tackade av fina Matilda som har slutat hos oss. Mysig kväll! Sååå himla skönt att ha egen bil också! Slippa krångla med att någon ska hämta eller så...nu kunde jag bara knata ner till parkeringen och fara hemåt. Vilken frihet! Älskar min bil 😊. 

Nu hår ögonen i kors. Dags att sova! Natti! 


Min middag på aw:n, friterad kyckling. Kul att testa något annat men tror att jag tycker bättre om hamburgarna på stället vi var på 😊.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0