Laddar.

Imorgon startar en ny träningsvecka för mig. Lite som att börja om från ruta ett...men jag har ändå beslutat att jag kliver på vecka nio i programmet för milen på 65 😁. Tänker att jag har skaffat mig en bra grundkondition och tror att jag kommer klara milen på 65 om två veckor, så jag kör på. Tänker dock vara noga med att lyssna på kroppen! Känner mig taggad och längtar ut! Så skönt att våren verkar vara på ingång så att man slipper stå i källaren och stirra in i en vägg 😉. 


Igår sprang jag och Michelle tillsammans för första gången sedan i höstas, och jag för första gången sen min och Susannas tur strax innan jag blev sjuk där i slutet på januari. Så härligt att känna att jag orkade hela turen, höll ett jämnt tempo (tack Empa för att jag får låna din gps-klocka! Så kul att se exakt hur man springer!) och jag kände att jagvhafr kunnat fortsätta 3 km till nu tog vi det väldigt lugnt och sprang bara i 20 min...men det kändes bra, och det är huvudsaken! 

Så, då håller vi en tumme för att jag håller mig frisk. Och sen ska det bli väldigt spännande att se hur långt jag springer på veckans långpass nästa helg då jag ska springa 60 min...tänk om jag klarar milen redan då? 😁 


Moi & Michelle 💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0