So long.

Hejhejhej! Jag lever! Och jag mår äntligen bra igen. Kan andas genom näsan och allt sånt som man inte tänker på att man gör när man är frisk. Typ stå upp utan att nästan falla ihop i en yr hög på golvet. Laga mat utan att flyta bort i sin egen sjukdomssvett (mhm, jättemysigt)...kunna böja sig ner utan att det känns som att huvudet ska gå upp i atomer. Kunna sova en hel natt utan att behöva gå upp och snyta ut hjärnan. 


Mitt i allt är jag glad att jag "bara" har varit influensasjuk (möjligtvis bihåleinflammation?) och att det inte är allvarligare än så. Och sen är jag väldigt glad för "Nasonex". Tack till den som uppfunnit det. 

I övrigt rullar livet sin gilla. Jag var tillbaka på jobbet i måndags efter en vecka hemma med både vab och jag själv sjuk. Det blev en sån där härlig 50-timmarsvecka, tur att man älskar sitt jobb 😉. Har haft inventering bland annat. Tycker faktiskt om att inventera! Inte lika kul med så tidiga mornar dock. Och så har jag haft upplärning av en ny stjärna. Roligt!

Har spenderat lite tid i tandläkarstolen också. Har tydligen bitit ihop för länge. Bokstavligt talat. Ska fåbettskena. Sexigt.

 "Spänner du käkarna ofta" frågade tandhygienisten. "Njä. Kanske nattetid?" svarade jag. Kom på mig själv med att bita ihop rejält tre gånger bara under tiden jag satt i stolen...då kan man ju börja fundera på hur ofta jag gjort det under vardagarna egentligen. Jag menar, är det någonstans man inte ska bita ihop så är ju det hos tandläkaren. Nu är jag i varje fall medveten om det och slappnar av mer.

Veckans bästa då? Jag har köpt en bil! Inte vilken bil som hest utan en som jag alltid velat ha...Lycklig! Hade visst plockat bort bilden från kamerarullen men vill du se hur min bil ser ut finns den på min insta (@glimtaravgladje)

Ny ska vi kolla ett avsnitt skam. So long!





Fredagsmys med världens bästa Millie ❤
Stefan har jobbat idag och jag & Millsan gick med Tobbe och Michelle och käkade lunch på lokala pizzerian. Härlig solskenspromenad och kul med sällskap.
Skön löptur har det också blivit. Aktiv dag. Mer om det i morgondagens träningsinlägg!
Avslutade dagen med min nya favorit Nocco (jordgubb/rabarber) och en skål med gott! Och mello såklart! Hurra!
Siw%25252525252525252525252520mormora
2017-03-11 @ 23:29:33

Så glad att du mår bättre :) Glad över hela situationen och hur bra det blivit! Älskar er så mycket.........

Svar: ❤❤❤
Joysan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0