Ännu en helg - mysig sådan!

Mysig helg som startade med dejtkväll för mig och Prince Charming i fredags. Härligt avslut på en dag som hade kantats av otur...du vet en sån dag då allt som kan gå fel går fel, fick tråkiga besked, tappade saker i golvet, kass kommunikation mellan mig och Stefan som gjorde att allt bara blev superstressigt när jag hämtade Millie på förskolan och på allt detta ett avgasrör som gick av på min bil. Hurra! Tur att vi avslutade bra och lördagen blev betydligt bättre, haha.


Har äntligen varit hos frisören också. Första gången sen januari 2016 så det var verkligen dags! Spenderade eftermiddagen med Michelle och kvällen hos ett par vänner där vi blev bjudna på middag. I dag har vi varit på namngivning för lilla Marley. 

Så överlag en mycket bra helg! Vad har du hittat på? 

Årets första middag på hamnmagasinet 😊. Millie var hos sin farmor och farfar så vi satt länge och bara pratade 😊
Mitt nya hår - så nöjd! 😍
vitsippeplock efter dagens långgrunda i skogen 🌸
👋😊 badrumsselfie innan dagens namngivning. Det var så fina miljöer där vi var...
T.o.m detaljerna på toadörren var fina...ännu finare med min sjal och väska 😉
Liten trotsig dam som blev tillsagd av moi angående fötter i fåtölj ca tusen gånger. Förlåten varje gång hon säger "älkar däj mamma!" Och så börjar trots-ekorrhjulet om tjat - trots - kramar -trots - osams -kramar. Hon är ändå så lätt att prata med mitt i sina "infall" - tack kära barn för att du är den du är ❤
Stefan, Marley och coolaste tyllkjolen 😊
Blir alltid så tjusig på bild 😂
Åkte tillsammans med our deers idag 😊
En bild på Millsan får avsluta det här inlägget ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0