Trädgårdsfix och ekorrhjul.

Sicken härlig dag! Vi har varit ute hela nonstop förutom lunchpaus inne, hela dagen tillsammans med bästaste vännerna. Trädgårdsfixat lite och myst desto mer. Förberett min lavendelrabatt på framsidan och fått till årets första gräsklippning, fått upp två betongblock (med nån metalldel ingjuten) som suttit i backen på baksidan sedan vi flyttade in...skönt att få bort! Sist men inte minst så har vi burit fram utemöblerna. Ser fram emot många frukostar och middagar där i sommar ❤. 


Var ett tag sen jag bloggade igen va? Har inte hittat på så mycket. Ekorrhjulet du vet. Känns inte som att jag gör så mycket annat än springer så fort jag kan i det 😉 och i skogen! Min löparträning går bra! Imorgon får jag delmålsbelöna mig 😊 




"Gissa vart jag är?" Skrev jag till min kära sambo häromdagen när jag skulle hämta vårt barn på förskolan men barnet var redan hämtat 😂. Miss i kommunikationen mellan föräldrarna 😂.
Här (typ) bor vi ❤
Bushöna ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0