Vecka tre.

Jag är inne på tredje veckan av träningsprogrammet nu. Tyvärr har jag hög tröskel till precis allting just ni, en liten svacka kan jag tro, så jag fick tvinga upp mig själv till veckans första pass som blev i onsdags. Korta intervaller (12x60sek med 30 sek vila mellan varje intervall). Tänkte sen att jag skulle köra långa intervaller på fredagen men där tog det stopp. Orkade inte upp för att träna och har blivit riktigt kass på att faktiskt gå upp i tid. Jag är nöjd om jag hinner sminka mig ordentligt. Så då tänkte jag att jag skulle skjuta på det passet till på lördagen men unnade mig istället en härlig middag inklusive vin tillsammans med mina bästa vän på fredagskvällen och därför blev det ingen träning under lördagen heller (ingen bra kombo att träna dagen efter tycker jag). 


Man kan se det som dålig självdisciplin 😉 eller så kan man se det som att jag behövde hämta andan lite och bara vara 😁. 

Men så har jag ju också bestämt mig för att när jag tränar tre pass per vecka och håller det under fyra veckor så får jag belöna mig själv med något jag verkligen vill ha. Dels för att hålla igång träningen och nå mina mål men också dels för att hålla shoppingsuget i schack 😉. Så idag gick jag upp och brände av ett litet hemma-styrke-pass och ikväll när Stefan kommit hem från jobbet så ska jag köra veckans långpass 😊. Tadam, så blir det check även på denna vecka! 



 

Om bara en månad är det dags för hjärtebarnsloppet 2017. Ska bli så roligt att vara med i år också! ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0